maanantai 4. helmikuuta 2013

Matkakuvia

Nyt alkaa tuntua siltä, että on lopultakin toipunut reissusta ja palannut normaaliin arkeen.

Reissussa kirjoitin blogitekstejä kännykällä ja blogger-ohjelma meni aina jumiin, kun yritin laittaa tekstiin enemmän kuin kaksi tai kolme valokuvaa. Nyt siis kerralla enemmän kuvia kun kotikoneella sellainen onnistuu!

Tällainen oli mun caminoni kuvina:

Luontoa, liikuntaa, stressittömyyttä

Parempaa ja huonompaa säätä



Kyliä



 Maisemia


Rakennelmia



Elämyksiä

Ja ystäviä





 Nyt mielessä hyvät muistot ja kiitollisuus reissusta.

2 kommenttia:

  1. Oliko sinulla paikallinen kortti kännykässä vai kotimainen? Netissä kävitkö wi-fin kautta vain vai miten?
    Millaisia ohjelmia kännykässäsi oli matkantekoon?

    VastaaPoista
  2. Mulla oli ihan kotimainen kortti kännykässä. En kyllä soittanut reissusta kotiin kuin muutaman kerran. Käytin majapaikkojen ja kahviloiden wi-fi -verkkoja ja jutustelin ukon kanssa googlen chatilla pieniä hetkiä lähes päivittäin. Nyt jos lähtisin, lataisin kännykkään Viberin tai Skypen puheluja varten ja WhatsAppin muuta jutustelua ja kuvien ja videoiden lähettämistä varten. Lisäksi mulla oli kännykkään ladattuna Bloggerin mobiiliversio. Siinäpä ne tärkeimmät :)

    Me asuttiin Espanjassa aikaisemmin ja silloin mulla oli paikallinen prepaid-kortti. Vaelluksella ajattelin mennä tarpeen mukaan; hommaan kortin jos siltä tuntuu. Mulla ei kuitenkaan tullut kortille tarvetta ja se jäi ostamatta. Muutamia kertoja kyllä jouduttiin soittamaan majataloihin aukioloasioista ja silloin sitten hyödynnettiin paikallisten puhelimia.

    VastaaPoista